Pomoć

Na ovoj stranici možete pronaći odgovore na pitanja o upotrebi TV To Go usluge

Šta je TV To Go usluga?

TV To Go ili Televizija za ponijeti je usluga koja vam omogućava da svoj omiljeni TV sadržaj gledate na računaru, tabletu ili telefonu gdje god to poželite.

Sve što vam treba je IPTV u paketu i internet (WiFi ili mobilni internet).

TV To Go donosi mnoštvo funkcionalnosti: od TV Vodiča koji pruža kompletan uvid u raspored emitovanja TV programa za više dana, do usluga pauziranja, premotavanja, snimanja i gledanja propuštenog sadržaja.

Brz i lak pristup do omiljenih kanala omogućava Lista omiljenih kanala, a uz Podsjetnik više nećete propustiti nijedan TV sadržaj.

Pored toga, tu je i Videoteka koja sve aktuelne filmove i serije donosi na jednom mjestu. TV To Go vam omogućava da započeto gledanje na jednom uređaju nastavite na drugom.

Više o samoj usluzi i IPTV paketima potražite na www.mtel.ba

TV To Go prednosti?

  • Dodatni TV u kući
    TV To Go može poslužiti kao drugi TV ekran u kući. Sada svako u porodici može gledati šta poželi.
  • Bez dodatnih troškova
    Saobraćaj za gledanje TV To Go sadržaja se ne naplaćuje dodatno za korisnike m:tel mobilne mreže, niti im se oduzima od internet bonusa.
  • Bilo gdje i bilo kad
    Pratite svoje omiljene TV sadržaje čak i kada ste van kuće…. u autobusu, čekaonici ili u vikendici bez televizora.

Kako da aktiviram TV To Go uslugu?

Da biste aktivirali uslugu potrebno je da budete korisnik jednog od TV IPTV paketa (osim Start paketa).

Do aktivacije TV To Go usluge dijeli vas tri jednostavna koraka:

  1. Generišite kod
    U glavnom meniju m:tel IPTV usluge na televizoru izaberete "Podešavanja" i opciju: "TV To Go" i dobićete vaš jedinstven aktivacioni kod.
  2. Registrujte se
    Pokrenite aplikaciju TV To Go na telefonu ili tabletu ili računaru. Na početnom ekranu izaberite opciju "Novi korisnik" i u odgovarajuća polja unesite aktivacioni kod, e-mail adresu i željenu lozinku.
  3. Uživajte u TV sadržaju
    Da biste završili registraciju potrebno je da posjetite link koji ste dobili u e-mail poruci. Link važi 48 časova.Nakon toga, registracija je gotova te možete početi sa korištenjem TV To Go aplikacije

Na koliko uređaja mogu da koristim uslugu TV To Go?

U zavisnosti od IPTV paketa koji koristite, TV To Go možete besplatno koristiti na jednom ili više uređaja: računaru, tabletu i telefonu.

Program istovremeno možete pratiti na dva TV To Go uređaja.

Više informacija potražite na www.mtel.ba.

Kako da upravljam svojim registrovanim uređajima?

U slučaju da želite da promijenite neki od prijavljenih uređaja ili jednostavno da ga obrišete, to možete učiniti kroz "Podešavanja aplikacije" koja se nalaze u meniju u sekciji "Podešavanja" ili pozivom korisničkog servisa na broj 0800 50 000.

Koliki je internet protok potreban za gledanje kanala?

TV To Go prikazuje sve TV kanale u četiri profila različitog kvalitete slike, koji se prilagođavaju kvalitetu Vaše internet konekcije. Najniži kvalitet možete gledati već sa vezom od 500 kbps, dok je za najkvalitetniji potrebno minimalno 3Mbps.

Zašto ne mogu da gledam sve TV kanale koji su mi dostupni pomoću STB uređaja?

Neke televizijske stanice ne dozvoljavaju prenos njihovih kanala na ovaj način, te su stoga nedostupni za gledanje pomoću TV To Go usluge.

Kako da pauziram sadržaj?

U toku gledanja programa na ekranu će se pojaviti opcija pauziranja na kanalima na kojima je pauziranje sadržaja omogućeno. Klikom na nju program će biti zaustavljen, a za nastavak gledanja potrebno je izabrati opciju Play.

Ukoliko ste propustili početak omiljenog programa, tu je opcija "Gledaj ispočetka" koja omogućava vraćanje programskih sadržaja čije emitovanje je u toku na sami početak.

U TV Vodiču izaberite željeni sadržaj i izaberite opciju "Gledaj ispočetka". Ova opcija dostupna je i dok gledate sadržaj. Kanali na kojima je ova opcija dostupna su u TV Vodiču obilježeni bijelom polukružnom strelicom.

Kako da gledam sadržaj koji se završio?

Opcija "Gledaj propušteno" vam omogućava naknadno gledanje emitovanog sadržaj u prethodna 72 časa.

U TV Vodiču pronađite željeni sadržaj i pokrenite ga pritiskom na dugme Play.

Kanali na kojima je ova opcija dostupna su u TV Vodiču obilježeni bijelom polukružnom strelicom.

Da li je dozvoljeno snimanje sadržaja?

Ukoliko ste pretplaćeni na uslugu Snimanje sadržaja, zakažite snimanje sadržaja koji želite na bilo kojem vašem uređaju i gledajte ga kad god to poželite!

U TV Vodiču izaberite sadržaj čije emitovanje je u toku ili sadržaj koji će se tek emitovati i izaberite opciju snimanje.

Snimljeni sadržaj možete gledati na bilo kom svom uređaju(telefonu, tabletu, računaru i/ili televizoru) sve dok ga ne izbrišete.

Kanali na kojima je ova opcija dostupna su u TV Vodiču obilježeni bijelom polukružnom strelicom.

 

Želim da zaključam određene kanale, kako to mogu da uradim?

Ako u podešavanjima postavite starosnu glanicu, svi programi čija je starosna granica veća od odabrane će automatski biti zaključani.

Takođe, ako želite da zaključate sav sadržaj na nekom kanalu to možete učiniti odabirom kanala za zaključavanje u Podešavanjima

Kanali koji su zaključani mogu se jednokratno otključati unosom Master PIN koda koji koristite i za otključavanje kanala na vašem Set Top Box-u.

I dalje imam probleme sa korištenjem servisa...

Za sve probleme i pitanja uvijek se možete obratiti našem korisničkom servisu putem broja 0800 50 000 koji Vam je na raspolaganju 24 časa.